venres, 15 de maio de 2020

Resposta as vosas dúbidas

Sodes moit@s os que me escribides a través do formulario de contacto que hai neste blog para facer algún comentario ou pregunta. Está xenial e agradezo todas e cada unha das intervencións e gústame dar resposta a todas en canto podo, pero non sempre é posible porque en moitos casos non poñedes o voso correo! Se poñedes o voso correo eu contestarei aos vosos comentarios senon déixovos aclarado que recibo e leo todo o que me escribides e ademais, encántame que o fagades! Aclaro tamén que os cuestionarios que cubren os nenos ao rematar as actividades recíboos todos, non vos preocupedes, en canto clican no cadro de enviar xa o recibo eu coas súas respostas e comentarios. O que si vos pediría e que puxeran o nome, porque moitas veces só poñen o curso e así non podo saber de quen é o cuestionario.. Mil grazas a todos polo voso interese e comentarios e moitísimos bicos para todos os nenos e nenas. Eu tamén vos boto de menos requetemoitísimo...